جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اندیشه(امیر ابراهیمی)
آخرین اشعار ناب اندیشه(امیر ابراهیمی)
|
سایه سرد سکوتت بر تنم،،
تلخی نگاه بی فروغ
و حس درد دلتنگی
در ذهنم ناله میکند؛؛اما..
هنوزم داغی عشقت
امید میبخشد بر دل وفادارم؛؛
و سوسوی شمع کلامت
در خاطرم باقیست.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.