جمعه ۲ آذر
لایق ویرانه شعری از مهرداد میمند (مهرداد)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۱۹ شماره ثبت ۲۰۷۸
بازدید : ۸۶۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مهرداد میمند (مهرداد)
آخرین اشعار ناب مهرداد میمند (مهرداد)
|
ما به گرد روی تو پروانه ای بودیم نه؟ سوختی ما را عجب دیوانه ای بودیم نه؟ بیستونت همچو من بسیار داشت زان همه افسانه ها افسانه ای بودیم نه؟ ای همه مستی تو از لعل ما ما به دست تو فقط پیمانه ای بودیم نه ؟ تازینان زلف تو ما را شکست هم درین شانه فقط دندانه ای بودیم نه ؟ از چه رو سفتی مرا با دست خویش وینچنین دورم فکندی دانه ای بودیم نه ؟ سنگدل جامی بده جانم بگیر روزگاری همدم جانانه ای بودیم نه ؟ اینهمه آوارگی از شوق توست ورنه ما هم ساکن میخانه ای بودیم نه ؟ چون عمارت کرده ای کاخ رقیب کاش ما هم لایق ویرانه ای بودیم نه ؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.