دوشنبه ۵ آذر
حسین جانم شعری از سپیده عبدالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ۲۱:۰۳ شماره ثبت ۲۰۷۴۴
بازدید : ۶۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سپیده عبدالهی
|
حسین جانم حسین جانم کاشکی با تو بودم من تا خودم را فدایت کنم حسین جانم
هستی برایم عزیزحسین
حسین رفتی ازاینجا ولی نامت هست هنوزبرایم گرامی حسین جانم
پسر شش ماه ات را گرفتن از تووتو هم خون آن را هدیه کردی به خدا
روحت باشدآرام حسین جان جای تو هست در بهشت حسین جانم حسین جانم
روحت باشد آرام حسین جان جای تو است در بهشت
ضمن سلام و عرض ادب خواهشمندیم هر چه زودتر نام و فامیلی خودتان را تکمیل نمائید متشکر می شویم
مدیریت سایت شعرناب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.