جمعه ۲۵ آبان
کائنات افسانه اند شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ۲۳:۳۸ شماره ثبت ۲۰۵۱۹
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
شب بود/افتاب درخشان/مرد بیکار/زن بیمار/هستی تلخ/مولانا در بلخ/چوپانی در یخ/گله اش مردند/چکها برگشت خوردند/پدر نان ندارد و مادر شیر/دارا به سارا اب نداد/نداشد/از گل بود/گل از باد/خائن پیروز/مردم دیروز/شعار میدادند/شعر میخوانند/کویر پر ز اب/رود بی اب/کشتی تنها/محکوم به فنا/تلخک شاد/دلقک نایاب/کوه نرم/قهوه گرم/خوک با مرامش/سگ با نگاهش/کائنات افسانه اند/مردم دیوانه اند/قایقها غرق/دنیا پر از فرق/در اوج فقر/کائنات افسانه اند....
بتا بنیامین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.