پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
جشن بگیرید
کـوچـیـدنِ بـیـتـابی ِ من جشـن بگـیــرید
بر صــورتِ مهــتـابی ِ من جشـن بگـیــرید
بـا ابـــر بـشـــوئیــد و به خورشـید بـپـیچـید
در مـجـلـس ِ خودیـابی ِ من جشن بگـیــرید
چــون خاک ِ امانت بدهم صـاحب ِ صـلصــال
بـیـــداری و بـیـخــوابی مـن جشـن بگـیــرید
دریــــای ِ تـــولــّد ســــر ِ ایـن انـجـمـن آیـــد
تـغـیـیــر ِ پـــُر از آبــی ِ مـن جشـن بگـیــرید
آغــاز حقـیقت پـُر از احساس و خلوصسـت
آزادی از اربــابــــی ِ مــن جـشـــن بگـیــرید
در بنــد ِ غــروریـم و دگــر هـیــچ نـپـرســـید
ایــن مرحـلـه از نـابـی ِ مـن جـشن بگـیــرید
رنـدانــه وصـیّت بـکـنـم،یـار ِ ســخن ســـنج
پـیـدایـش ِ جـان یـابـی ِ من جـشن بگـیــرید
بـیـتـاب ِ وصـالـم،به خــدا رنـگ و ریـا نیـست
کـوچـیــدن ِ بیـتـابی ِ مـن جـشـن بگـیــرید
________________________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
از کتاب یک عشق در صد غـزل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.