جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
اصالت ِ عشق
________
پیر شده دیگر
دنیای ِ بزک زده
از سرفه های نیمه شب اش
که تا اذان ِ صبح ِ تازگی می نالند
مژده میگیرم
که میسازد تابوت ِ خویش
در کوچه بازارهای " ریـا "
رنگهایش
به بیرنگی می زنند
و چارقدش را
بید ِ لحظه ها
به پوسیدگی می کشد.
موی ِ سفیدش بیرون می زند
از لابلای رنگ ِ آسمان
حیله اش رو شده دیگر
در سنگهای ِ کوه ِ ماندن اش
و صخره هایش خواهد سوخت
تا به همسایگی آفتاب
سرمه ی لبخند بکشید
بر چشمان ِ انتظار
که تداوم ِ عشق
نگاه های ِ ماه را می نوازد
و نزدیک است
گریه ی ِ ابر ِ دعا ها
تا ببارند و جوانه زند
" اصالت "
از نور ِ عشق و ملیکا
و جاری کنید
چشمه های زلال ِ نور ِ مبینا را
که از
" اللـّهُمَّ صلِّ علی محمدٌ و آل مُحمد و عجّل فَرَجهُم "
میجوشند
از پس ِ چشمان ِ ابری ِ یتیمان ِ انتظار
______________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.