سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 1 آذر 1403
    20 جمادى الأولى 1446
      Thursday 21 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۱ آذر

        جنون و عشق

        شعری از

        امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)

        از دفتر هیـجان آبی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۱۹۸۱۴
          بازدید : ۸۱۶   |    نظرات : ۱۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)

        جـنـون و عشق

        __________________________

        برای ِ   گـنـبد ِ   خضــراء  دلم  به  لرزه  نشست

        سپاه ِ  غـم ، همه درجا  ، به ناز و عشـوه شکست

        نمانده   طاقت ِ  احساس   و  گریه ها   به  شتاب

        ز شوق ِ بوسه به  تصویر ِ جان ، به گونه نشست

        چه  عاشقانه  دلم  می تپد  برای  رســــــول(ص)

        حبیب ِ عـــشق ِ جهان ها ، بگیر  هدیه ی ِ  مست

        دلی  نشسته  به  راهت ، قبــول  کن  تب ِ  عشق

        به  ســــوز ِ  عشق ِ  تو  بیمارم ای هدایت ِ هست

        زمــــانه می دهد   از ظلم ِ  خود   بســـی  به  دلم

        بگیر هدیه ی ِ  بی غش  به ناز ِ  هر دوی ِ  دست

        نـمـــانده عـقـــل و شــکیـبـایی از زمـانه ، طـبـیب

        تویی  عـــلاج ِ جـنــونم ، به حــق ِ یــگانه پـرست

        غــلام ِ حلـقه بـه گـــوشم ، چه رُتـبه بهتـر از این؟

        جـنـون و عــشـق ِ سخن سنج، دل به پای ِ تو بست

        __________________________

        مطلوبی(سخن سنج تبریزی)

        بحر مجتثّ مثمن مقصور

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        3