جمعه ۲ آذر
بهار شعری از ایرج ابراهیمی
از دفتر شب بی ستاره نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۱۹۷۳
بازدید : ۱۳۶۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب ایرج ابراهیمی
|
دارن می خندن بلبلان دارن ترانه میگن عاشقان که فصل بهار امده مژده یار امده باز ترانه باران شده دفتر شاعر سبز باران شده ترانه میگن قناری های دم بخت ترانه میگن از یارو قسمت باز دوباره مژده امده مژده بهار امده ای عزیزان دل بهاران امده فصل گل باران امده درکوچه ها شوق باران امده دریا با موج خروشان امده عاشقان نو امده باز دوباره عید امده 1389/12/18(ایرج) از تمام عزیزان بخاطر تاخیر در ارسال شعر عذر میخام امیدوارم که تن همتون سالم و روزهایتان لبریز از عشق باشه.پیشاپیش عید هم تبریک میگم .به امید سال نیکو وپرازشادی برای شما و خانواده های محترمتان.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.