يکشنبه ۲۷ آبان
دوس ت دارم هوارتا شعری از خوجه خرسه
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۸:۱۰ شماره ثبت ۱۹۶۹۴
بازدید : ۷۳۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب خوجه خرسه
|
تاتی تاتی یه بره
افتاده بود تو دره
بره نگو خوشگل ناز یه گوله
رو گردنش زرینگک زنگوله
بع و بع وبع گله کجاست رو قله
آخ که ازین مسافت و فاصله
ها چوپون و وا چوپون
خودتو بهش برسون
با گله اواز بخون
زود باش بیا بره جون
یه گل دو گل تو مرداب
مست ملنگ توی خواب
تو خواب یک بلندی
قول بده که نخندی
خواب یه سرو بلند
خوشگل و ابرو کمند
روی گوشش گوشواره
دیلینگ دلینگ بهاره
نقاشی ه خورشید و دید رو برگاش
اشگ یهو پر شد توی ناز چشماش
مرداب ساکت کجا ؟
سرو سهی اون بالا !
نیلوفر فر ! آی نیلوفر!
خودت رو از یاد نبر
حسرت عالم گل نیلوفر فره
بپا یهو قشنگیت از یاد نره
خوشگلی هر کی یه جور تو عکسه
کار دنیا بر عکسه
بره و گل قصهء ما ادماس
واخ که فراموش می کنیم چی کجاس
اردک خونه ی قزی غاز میشه
سیمرغ ما غافل پرواز میشه
مرغ سیاه منو حسرت و قصه بردش
(یه مشت زدم تو کردش)
رفت و برام آوردش
غلاغه به خونه اش نرسید نداریم
جوجه های خوشگلشو دوس داریم
بالا رفتیم راس راستی
قصه تموم خلاصی!
قصه ی ما بسر شد
الاغه بازم خرم شد
دوس ت دارم هوارتا
بخند دیگه
د .یالا
((((((((:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.