پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
لبخند صبر
___________________________________________
غـــصّـــه هـا را می تـوان بـا فــجــــــر ِ لـبـخــندی شکست
قـهـــوه در اعـماق ِ تلــخـی هــم بـه یـک قـنـــدی شکست
شــب پُــر از خـورشــــیـد ِمـی بـاشــد، بـه مـاهــم دیده ام
بــا تــجــــلـّـی مـی تــوان ســـلـّول و هــر بـنـــدی شکست
قـطــــــره از لـب هـای خـشـــکی مـی تـــراود شــــــعـر ِ آب
برگ ِ احـســــــــاس آشــــــکارا حـبـس ِ آونـــــدی شکست
نـیــک پــنــــداری بـه کــــــردار اسـت و گـفـتــاری عـمــیــق
نـیّـت از پــاکــــی هــــزار افـســـون بـه تـرفـنـــدی شکست
نــالـــه کــم کــن،عـمـــــر ِدرد آلــوده،صـبــرت را چـه شــد؟
ســـایـــه ام افــتـــاده در گـامـــــی کـه بـا پـنـــدی شکست
عــطر ِ خــوش خُـلـقـــی بــزن ، لـبـخـنـد می ســازد بهـــار
تــنــد خــویـــی را، تـبـسّــم ، تـا ثـمـــر ، چــنـدی شکست
لــحـظـه هـا هــم بـا شــتـابـی ســـایـه وار از تــن گـذشـت
ای سخن سنج،از چه دل چون شیشه افـکندی،شکست؟
___________________________________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
http://sokhansanjetabrizi.blogfa.com
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.