چهارشنبه ۱۶ آبان
گمان شعری از دانیال پزشکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۱۹۴۲۴
بازدید : ۷۲۲ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب دانیال پزشکی
|
دراین دنیای مجازی وسراب وار
باروبنه ام
به سوی مرگ رهسپار است
رازها چونان گرداب
غرقه ام میکنند
سرم گورستان زمان است
دراین دنیای مجازی
سرنوشتم
به سوی گمان رهسپار است
..............................تقدیم به نابان ناب
مردمک چشمانم
روزن تاریکیست و چشمه ی حسرت
چهره ام سراب و
قدمهایم به سوی پرتگاه
راه بی بازگشت ابدیت در پیش
همه ی مرگ خودرا بردوش نهاده و
میان گرگ ومیش آشوب وغبار
دسته دسته نور حقیقت را صیدمیکنم..........................
تقدیم به سجادکه کهنسال بود درمرام
وناب بود در شاعری
روحش شاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.