دوشنبه ۲۸ آبان
زیرسایه های خورشید شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۱۸۷۲۸
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
کنارپله کان کودکی ، زیرتشعشع خورشید
امروز زاده شدم
رویاهای تب آلودم
سرشارازکلافهای سردرگم !
گفتم آزادمیشودنفسم
درپيچ وتاب روده هاي گره خورده ي شعرم
نفس ام خفه شد !
خاراندم ذهنم
مخدوش شددرتلاطم واژه هاي سست !
خواستم دويدن آغاز
قبل ازخزيدنم !
تصوري مسموم !
اکنون گم شدم...!!!
زيرسايه هاي خورشيد!!
درغروبي دلتنگ!
نه نفس ام مانده ، نه شعروشعور، نه نفس
اكنون نيمي ازمن درانزوا
نيم ديگرغرق دراعماق سكوت
زل زدم به آسمان
كه افسونِ شب شده !
تاخواب کندمرا
دربسترتخیلات پلاسیده
**==**==**
بزرگم نکنید این همه
هنوز تاتی تاتی میکند
فکرم !
s@rv
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.