جمعه ۲ آذر
سنجد شعری از پروین عابدی
از دفتر خوشه ی پروین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۱۸۴۳۱
بازدید : ۱۵۱۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب پروین عابدی
|
نرمیِ دستانت
بی رنگیِ لب هایم
این برگهای سنجد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.