يکشنبه ۴ آذر
پایکوب شعری از عباس جوخواست
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ۰۲:۵۰ شماره ثبت ۱۷۸۱۹
بازدید : ۱۱۴۱ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب عباس جوخواست
|
ما ازتبار که هستیم!؟
ایثار...!
آغوش....!
محبت...!
شیطان...!
درپایکوب غزل آشنا پراست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.