سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
زهره از این قصه دم در گوشِ پروین میزند
بیستون بر چهره ی خود لوحِ زرّین میزند
نه فقط فرهاد قلبش در تبِ این ماجراست
نانوای شهرِ ما هم جوشِ شیرین میزند