جمعه ۲ آذر
ترانه مرد میدون شعری از آمنه نقدی پور
از دفتر ترانه ی اجرا نشده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۱۷۱۸۶
بازدید : ۱۳۰۰ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب آمنه نقدی پور
|
ترانه مرد میدون
مرد میدونی نداریم پس بیا زنونه باشیم
اگه مرد عرصه خوابه بیا عاشقونه باشیم
مثه زن به عشق زنده، مثه زن جسور و عاشق
می شه با بهونه عشق دل هر بهونه باشیم
می شه از دریچه ی عشق، به نگاه خسته تن داد
با نگاه خیس یک زن می شه صادقونه باشیم
مثل مادری که چشماش پشت سنگر غروره
بچه شو به خاک داده مادر زمونه باشیم
مثل اون زنی که عشقش پشتشو شکسته اما
عاشقش می مونه می شه، عاشق ودیوونه باشیم
مثل بچه ای که دنیاش توی دستای خدا نیست
توی دنیایی که داره اونی که می دونه باشیم
حس مادرونه ی عشق حس عاشقونه ی عشق
می شه تا نهایت عشق مثل آشیونه باشیم
مرد میدون نمی خوابه، مرد میدون نمی میره
توی ذهن زنده ی عشق تا ابد جایی نمی ره
سراینده:آمنه نقدی پور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.