جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
برف انباشته نمی شود بر زمین
در تابشِ
گام های غازهای وحشی
...................................................
به فراموشی سپرده ام
باغچه ی خانه ام را
حال که در باغ قدم می زنم
...................................................
فراوانی محصول
بر صلیب مترسک
پیله های کرم ابریشم
....................................................
اوایل پاییز
گل،گلبرگهایش را افشانده
بر گرده ی خارپشتی
...................................................
بر بلندترین سرشاخه
سیب سرخی
دور افتاده از دست باغبانی
....................................................
عبور قطاری
عده ای غریبه
برایم دست بلند می کنند
..................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.