يکشنبه ۴ آذر
عشق عفيف شعری از سیما زرعکانی
از دفتر بوي خدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۶ شماره ثبت ۱۶۶۷۳
بازدید : ۹۸۷ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی
|
به نام خالق هستي
عشق عفيف
صداي عاشق شدنم را در شهر فرهادت شنيدم
وهنوزمزه ي شيرين ش را درذهنم مي چشم
چه پاك و چه زيبا
شيرين شدم ، شيدا شدم
هرروز گوشهايم را براي شنيدن
صداي تيشه ي فرهاد
به كوه بيستون باز مي كردم
چه احساسي و چه شرمي
از اين كه مي دانستم كه مي داني
در دلم اقرار به عشق كردم شكوفا شدم ، گل كردم
و چه زيبا بيستون دلم را
با نورعشق شكافتي و صيقل دادي
با كيمياي عشق
مس وجودم زرين شد
گويي همه چيز رنگين شد
و تو مي داني كه عاشقانه
ديدن ،شنيدن ، صبركردن ،دوري كردن و بوسيدن يعني چه
حالا هرروزبا ديدن و بوييدن تنها گل عشقم
رشد ميكنم ، بزرگ مي شوم و شكوفا مي شوم
به خود مي بالم كه مزه ي شور عشق شيرين را چشيدم
خدايا توراسپاس مي گويم
كه معجزه ي عشق را ديدم ، لمس كردم ،حس كردم
لبريز شدم و عشق زميني ام آسماني شد
ديگر حتي بوسيدنم هم آسماني شد
همه ي وجودم را ، عشقم را
در بوسه هايم مي گذارم
و عاشقانه از دورو نزديك ضريح رضاي ت را
براي رضايت ت غرق بوسه خواهم كرد
بوسه اي از جنس آسمان
" والذين امنوا اشد حبا لله (بقره 165) "
" و كسانيكه ايمان آورده اند عشق شان به خدا شديدتر است"
92/5/14
الهي گره دلم را با نور وصال خودت بگشا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.