جمعه ۲۵ آبان
باور کن این افسانه را شعری از لاله عبداله زاده
از دفتر سکوت سنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۵۵ شماره ثبت ۱۶۶۱۲
بازدید : ۸۲۴ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر لاله عبداله زاده
آخرین اشعار ناب لاله عبداله زاده
|
رفتم سراغ غصه ها،تا پر کنم پیمانه را
ای دل بیا رحمی بکن،تا بشکنم بتخانه را
در کوچه های عاشقی،جامی بیار ،حرفی بزن
من مست و خواب آلوده م،گم کرده ام میخانه را
از کوی تو دورم ولی،دستی بزن،پایی بکوب
تا من سراپا غرق نور،آتش زنم ویرانه را
در شهر تو راهم دهند،کوران شبگرد فقیر
من آنچنان دیوانه ام،گم کرده ام سامانه را
شاد و غزلخوان میروم،با پای تک،رقاص وار
من میبرم هوش از سرت،می آورم عیدانه را
دیوانه شو،دیوانه شو،همدرد شو ای کوچه گرد
هم قصه شبهای من،سقفی بزن کاشانه را
من عاشق و مجنون تو،همبستر افکار تو
تو آشنای شب زده،باور کن این افسانه را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.