سه شنبه ۱۵ آبان
باید افکار خودم را قی کنم شعری از یوسف شیر محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۶:۵۹ شماره ثبت ۱۶۶۱
بازدید : ۸۴۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب یوسف شیر محمدی
|
دلخوشم با ضجه های تار خویش
دلخوشم با بوسه بر سیگار خویش
در پی یک اتفاق تازه ام
خسته ام از این همه تکرار خویش
قلب من مثل سگ ولگرد شد
هر که امد سنگ زد با کار خویش
با دل ولگرد خود رفتم به جنگ
خسته برگشتم از این پیکار خویش
باید افکار خودم را قی کنم
بو گرفته ذهنم از نشخوار خویش
گاه می اندیشم ایا این منم؟
پس چرا هی میکنم انکار خویش؟
این منم ایا که دائم می چرم
در میان سایه های غار خویش؟
گاه بودن چندش اور میشود
مثل چرک غده افکار خویش
گاه تابوت خودم را میکشم
گاه جانم میشود سربار خویش
گم شدم در خود مرا پیدا کنید
لا به لای خلوت اوار خویش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.