جمعه ۲ آذر
سلام... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۱۶۵۰۵
بازدید : ۹۷۱ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
سلام...
سلام ای مهربان و مهربانی
به وصف تو ندارد دل زبانی
تویی امید من در این هیاهو
امیدت بس مرا در زندگانی
هوایت مثل خورشیدی درخشان
نشسته هم بر این باغ خزانی
ز رنگ آبی چشمان تو هــــم
دلم گشته زلال و آســـــمانی
ز آن عطر خوش روی قشنگت
دلم رفته به سوی بوسـتــانی
بیا در باغ گلها تا بشینیم
تو از وصلت گذارم یک نشانی
به لبهایم گذار هر دو لبانت
که با لب ها مرا از غم رهانی
بیا چون آمده صبرم به پایان
پریده هم ز دل شور جــــوانی
منم آن کرد شیدایت عزیزم
بگو تا کی مرا هم می دوانی؟
سجاد کرد 24/12/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.