چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
سحر شد در زمان آهنگ هوهوی جنون جاریست
ستیزی بی امان در سایه ساری بی ستون جاریست
بهم پیوسته دستانی که می جوشد ز گَندابی
بگرد ِ محور ِ سبزی هلالی لاله گون جاریست
چه خواهد شد در این طوفان ِ نامردی معاذالله!؟
خروشان برق ِشمشیری به سروی در سکون جاریست
دلم گُر می زند در پشت ِ دیواری غبار آلود
هزاران کهکشان در مسلخی آئینه گون جاریست
و من در آخرین تکبیر ِ مولایم چه می بینم ؟
قنوت ِ اشک ِ پنهانی که در امواج ِخون جاریست
( طلا ) در مرز ِ بیداری ندارد ارزشی یارب
علی گر کشته شد امشب صدایش در قرون جاریست
شهادت مولا علی (ع) را به استاد ارجمند جناب فکری و تمام شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.
در این ایام قَدر بیماران را از دعا فراموش نکنیم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.