پنجشنبه ۱ آذر
ای عشق شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر غزل واره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۳۹ شماره ثبت ۱۵۷۷۴
بازدید : ۱۰۹۴ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
بغضی که گره میزند از غم سخنم را
سنگینی دردیست که خم کرده تنم را
آن روز که در خاک شود پیکر زردم
ای عشق,گواهی بده پرپر زدنم را
یک ثانیه,یک لحظه فقط همدل من باش
آن گاه بدانی تب سرد کفنم را
تا غائله ی عشق بخسبد به لحد ها
اقرار من این است که "او" کشته "منم" را.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.