شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
محراب من آغوش پر از مهر پدر بود
زیرا که در اینجا ز خداوند نظر بود
معراج خداوند در این عالم خاکی
مقصود همه اهل دل و اهل خبر بود
من هم نفس عشق شدم از سر لطفش
چون عشق ِدر اینجا به خدا عشق دگر
تصویر خداوند در این آینه دیدم
تصویر خداوند همان لطف پدر بود
-
به مناسبت پانزدهمین سالگرد مرحوم پدرم
روحش شاد
شب افروز 28/12/89
-------------------------------
ای خاطرات قشنگم با کدامین جمله بنویسمت
که الفباء ابزار ابراز احساس نیست
بهتر است سکوت کنم
تا بغضم حرف بزند
به یاد بهارت هنوز هم
عطر بودنت را استشمام می کنم
دوستت دارم
------------------
شب افروز 18/4/92
رمضان ماه خدائی شدن است
ماه احساس رهائی شدن است
رمضان فرصت ابراز وجود
آنچه خواهی و نخواهی شدن است
--------------------
رمضان مرد دعا می طلبد
دل ِ امید خدا می طلبد
رمضان فرصت مردان دل است
دل زیبای شما می طلبد
------------------
شب افروز18/4/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.