شنبه ۳ آذر
سوگند شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۱۰ شماره ثبت ۱۵۰۰۳
بازدید : ۱۳۱۶ | نظرات : ۱۴۹
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
سوگند به خواب های ندیده ام
که هر شب، بالینم را
غسل ِ استجابتِ رویا می دهم،
تا در پاک ترین آیه های نزول
به سجاده ی چشمانم،
تلاوت کنم
نگاهت را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.