سه شنبه ۱۵ آبان
خداهم شوردنیارا در آورد شعری از حسن دولتی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۲۱ شماره ثبت ۱۴۷۶۸
بازدید : ۱۳۵۲ | نظرات : ۱۰۲
|
دفاتر شعر حسن دولتی(درویش)
آخرین اشعار ناب حسن دولتی(درویش)
|
1
نمیدانم چه میخواهد زجانم
خداهم شور دنیا را در آورد!
.................................
2
میخهای کفش من
درد ناکتر از هر تراژدی شکسپیر است
....................................
3
هرچه مارنج کشیدیم به گنجی نرسیدیم
گنج بی رنج بسی دست سفیهان دیدیم
.......................................
4
در اطاقم به جیر جیر حشره ای می اندیشم که
در لولای در گیر کرده است
اینگونه با خود درگیرم
...............................................
5
درگوشه حیاط دیدم اسکندری را که
با آب حیاط خفه کردند.
.................................................
نمیدانم چرا یه دفعه خواستم هر5 تا رو تقدیم کنم به
صــــــــــــــــــــــدف عظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیمی عزیز
1شاید چون وامدار محبتهاشم
2ویا اینکه واسم تقدیمی گذاشته بود تلافی کرده باشم
3 ویا اینکه دوست داشتنیه
4 یا شایدهم چون فهیم وباشعور ومهربان وصاف وبی ریا وبی غل وغش ومهربون است
5یااصلن بخاطر اینه که لیاقتشو داره.
همه گزینه ها
الا گزینه 2
شرمنده دایی بیشتر از این تو کشکول درویشیم نبود ران ملخی است به پیشگاه سلیمان وبرگ سیزی تحفه درویش چه کند بینوا نداردبیش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.