دوشنبه ۵ آذر
بغض شعری از سید احد موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۳۲ شماره ثبت ۱۴۶۶۵
بازدید : ۱۱۱۶ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب سید احد موسوی
|
ساعتی بغض غریب
ناگهان قطره ای اشک
این چنین گفتو چکید
این منم اخر ره
اخرین قطره ی اشک
همدمم قلب و دلیست
که به یاد تو شکست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.