پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
زلال ِ سماع
*
در هجر ِ جان تنبور مینالد
نی با گلویی آتشین در ســور مینالد
با چرخ ِ ما دلدادگان،احوال ِ همگن نور می بوسند
در جمع ِمستان،تار بی سنتور مینالد
بیداد هم از شور مینالد
آهی به دل اشعار میسازد
با واژه ای بی رنگ،شاعـر،نار میسازد
در آتشــی افـتـاده دل،با عقـل می سوزد، بیا بزمش
با دف،سماع آید که جان،دیدار میسازد
احـوال ِ دل را تــار میسازد
*
جسارتا و با پوزش ،جهت آشنایی دوستان
و سرورانی که دوست دارند از اوزان عروضی
سبک زلالبا خبر شوند.
زلال فوق در اوزان بحر رجز اَحَذّ میباشد و با
دخالت اصلی مستفعلن
*
مستفعلن مستفعلن فع لن
مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع لن
مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع لن
مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع لن
مستفعلن مستفعلن فع لن
___________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.