پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
بداهه های ارسالی به پست دوست عزیز و مهربانمان
جناب آقای علیرضا جهانگیری نازنین
(تقدیم به قدمهایت ای همه عشق)
1)
سالهاست
زبان ِ پنجشنبه هایم
شوری اشک شنبه ها میچشد
انتظار های تکراری
لباس صبر میدوزند بر قامتم
خورشید ِ آمدنت را
به بوسه ایی روشن کن
هفته هایم میلرزند
از سردی گونه هایم
که خوابیده اند
در راه آمدنت
و غرق در شوری اند
______________
مطلوبی
1/4/1392
2)
تمام عصرهای دلم
بوی ِ آدینه میدهد
و پر از انتظارهای صف کشیده است
ضربانهای بی رمقم
لبخندهای آبی تو
غرق میکند
ساحل ِ شنهای نگاهم را
من؟
چقدر خود را باخته ام
در امواج واژه های آبی تو
تا به سرود ِ آمدنت
و یک دریا
نرگس آورده ام
برای نیم نگاهت
*
1392/4/1
مطلوبی(سخن سنج تبـــریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.