پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
ای به حال من رسیده
صبور باش!
مرا نبین که افتاده شقایق
به دست و پایم
او به آزادی ام می سوزد
من به درگیری او
با نگاه ِ دلم شبنم میسرایم
تا سویدای دلش
بت شده، پیشانی ام می ساید
سکوتی
در مشرق وجودم
حنجره می فشارد!
نشانش گم شده در وجودِ آلوده ام!
آلوده به ایوبیّیت!
من چشمه ی صبرم
در سواحل ِ دلتنگی ها
و رسول باورم در قافِ بی رنگی ها
هان!
ای سپیده ی ِدر خون ِ صبح
بمان،که در تبسم گیتی
در حلولِ ثباتِ مهر
دمی که بوسه میزند شبنمی به تقدّس برگ
من
سبزینه ها میبوسم
و شاهدان سخن سنج
اقتدا به گـُل میکنند
____________________
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
از کتاب ِ از تو،به خدا رسیده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.