ازهر کی بریدم از تو نمی برم
از هر کی بگذرم از تو نمی گذرم
همه خاطرات خوشم مهرحضورتوداره
ازاون روزی که خندیدی دلم گرفتاره
حالا منمُ یه قلب بیمار،به عشقت گرفتار
فکرداروباش توئی طبیب این بیمار
نگوازتو برنمی یاد ،خندهات شفاست
همه سخن گفتن تو واسه من دواست
دیگه کسی نیست جای تورو بگیره
دل به غیر تو واسه کسی نمی میره