نمیدانم چ حمکتیاست نمیدانم،ماندنیا رفتن
اصلا امدی؟آمدم؟
ک نرفته ،نیامدهتصمیمرفتنداری،منهنوزدرروز
های خوب و خاطره های زیبایت ماندم
ماندنیازجنسبلور از جنس شکستن من هنوز ب جان گفتنت
عادت نکردهبودم
کاش زودتر میآمدی ب قول میثمابراهیمیکمیگفتو از کجا ب من رسیدی ک دیر اومدی،زود میری
من ب نبودت عادت ندارم....
راستی ب بودنت هم عادت ندارم معلق بودی ،بودی اما نبودی
حس میشدی اما بی حس بودی
بودی اماااا کافی نبودی
حال نمیدانم بابودنتخوش باشم ک مدت زیادی نبود
یا با نبودنتکنار بیایم ک خودرا میشناسم،نمیتوانم!
اگرامدیکبمانی،رفتنتبرایچهبود
اگر قرار بود بروی امدنتبرایچ بود
مشخص نیست
تکلیفم با خودم را میگویم
نمیدانمناراحتباشمکبهانه رفتن داری
یا شاد باشم ک هرچه خوشیداشتمبا تو داشتم
تمام تماممرا ،احساسمرا ،ارامشمرا عشقمرا برایت گذاشتم
نگفته بودی قرار رفتن داری؟!!
کاشوقتی قرار بود بیایی میگفتی ک میروی
کاشکمترجانممیگفتی
کاشبیشتر دعوامیکردیم
کاشاصلاقهرمیکردیم
کحالکمتروابستهاتمیشدم
چمدانترا ارامتررویزمینبکش
قلبمندراوست میشکند💔
زیبااااست..