سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
تو خدای ده ما بودی من لحظه ای انسان نشدم
توهزار ایه فرستادی و من بنده ایمان نشدم
تو شکستی همه بت ها و گریزان شدی از صحن حرم
من نشستم وسط میکده نوشیدم و پنهان نشدم
تا که رسوا نشوی با همگان عهد و وفا میبستی
من رسوا شده با اهل جفابر سر پیمان نشدم
تو نشستی به مداوای همان خرده خراشی که نبود
من بریدم وسط معرکه از جان پی در مان نشدم
همه گفتند که ارزان بخر از حجره او عشق امید
عشق وامید فدا کردم و من برده و ارزان نشدم
با هزار عشوه و ناز امده بودی پی ویرانی من
من که ویرانه نشینم نهراسیدم و حیران نشدم
تو همان وسوسه آدم وحوایی ومعشوقه طلب
افتخارم همه اینست که معشوقه ی شیطان نشدم
مه در دست زلیخا ،به اسارت برو و باز مگرد
من گذشتم زتو وصاحب این کلبه احزان نشدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.