يکشنبه ۴ آذر
نغمه ی شور بهاران شعری از بابک خنشا
از دفتر شعر نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۳۳
بازدید : ۳۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب بابک خنشا
|
🌹باز آمد خوشْ نسیمی از بهارانم🌹
🌹باز آمد آن شكوه و بهترینْ اوقات و دورانم🌹
🌹باز هم چون ماهِ تابانم، مهتابم، پُر زِ نورم من، درخشانم🌹
🌹باز سبزم، شبنمِ صبحم، قطره ام من، ابر و بارانم🌹
🌹باز چونان جویبارانم، چشمه ای صافم، زلالم من، روانم🌹
🌹باز بر رقصانْ چمنزارانِ زیبا، چون نسیمم من، شاد و خندانم، دوانم🌹
🌹باز خوانم نغمه ی شورِ بهاران، زیر لب، سرمست و شادان، من دمادم🌹
🌹باز بندم نقش زیبایِ گُلی را در کنارِ ماسه هایِ ساحلِ دریایی زیبا در خیالم، من در این دم🌹
"بابک خُنشا"
|
نقدها و نظرات
|
درود. از شما سپاسگزارم🙏🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
بااحساس وزیباست