پنجشنبه ۱ آذر
دلِ من گیرته شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر طنز
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۱۳۳۰۱۷
بازدید : ۴۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
یه روز میای به دیدنم دوباره
میای ولی فایده واسم نداره!
همش میگی {علیرضا} کجایی؟
چرا تو ساکتی و بی صدایی؟!
میگم بهت حوصله ای ندارم!
ولی ازت فاصله ای ندارم!
اگه یه وقتایی ازت دور میشم
دستِ خودم نبوده مجبور میشم!
به جای اینکه مواظبّم باشی
فقط نمک رو زخمِ من میپاشی!
هِی نگو که منو دوسم نداری
ازت میخوام سر به سرم نذاری!
من عاشقتم! به خدا لعنتی!
دفترِ شعرمو نکن خط خطی!
از اونجایی که دلِ من گیرته
بدون دلم همیشه درگیرته!
علیرضا صانعی ✍️
۱۴۰۳/۰۵/۲۳ - ساعت ۱:۰۸
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
زیبابود