دوشنبه ۲۸ آبان
اعتماد شعری از یسرا طهماسبی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ ۰۹:۲۸ شماره ثبت ۱۳۲۱۴۴
بازدید : ۱۰۸ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
درود و عرض ادب
به آن محراب چشمانت ، یقین و اعتقادی نیست
و این امید پوشالی مگر جز نامرادی نیست
دل دیوانه را بستم به عشق بی سرانجامت
ندانستم که بر مهرت ، امید ِ اتحادی نیست
چنان بردی دل از دستم که مثل بید مجنونم
ندانستم که در کیشت ز نام عشق یادی نیست
به دنبال چه می گشتی که بر چشمم گذر کردی
گذرگاهت دلم گشته دگر در فکر شادی نیست
به یادت شعر می گفتم ،سرود عشق می خواندم
کمی لطف از گل رویت تقاضای زیادی نیست
زدل برده نگاه تو یقین و اعتقادم را
خدا را شکر فهمیدم که بر تو اعتمادی نیست
#یسرا _طهماسبی زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود آقای شریفی بزرگوار بله اصلاح شد سپاس | |
|
سپاس مهربانو طالب زاده عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.