سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فرحناز آقازاده (یکتا)
آخرین اشعار ناب فرحناز آقازاده (یکتا)
|
✍️خیالت را هم آغوشم عجب رویای شیرینی
تو هم آنجا مگر هر شب مرا در خواب میبینی ؟
پر از گلواژه عشقی که سامان می دهی جان را
برای درد و غم هایم هزاران بار تسکینی
شدم شبگرد هر کوچه که می گردد به دنبالت
کجای این جهانی تو مرا دلدار دیرینی
دعا کردم که برگردی مراد من شود حاصل
برای آرزوهایم همیشه مرغ آمینی
شدم دلتنگ چشمانت تو ای تفسیر آرامش
برای آسمان امشب شبیه ماه و پروینی
"کمی با من مدارا کن" که زنجیرم به احساست
بیا در جان و دل بنشین که هم رسمی هم آیینی
پر از دلتنگیم اما تو را دیگر نمی بینم
تو میبینی مرا آنجا؟ عجب دیدار سنگینی
✍️فرحناز آقازاده(یکتا)
|
نقدها و نظرات
|
درود و بیکران سپاس بانوجان ممنونم که به مهر خواندید 🙏🌹 | |
|
درود و سپاس ممنونم از لطف و محبت شما 🙏🌹 | |
|
مهرتان را سپاس ممنونم که به مهر خواندید و به احساس 🙏🌹 | |
|
درود و سپاسی بی پایان ممنونم از لطف و محبت شما 🙏🌹 | |
|
درود و بیکران سپاس ممنونم از مهر کلام و مکث نگاهتان 🙏🌹 | |
|
درود و بیکران سپاس زیبا نگاهید ممنونم از لطف شما 🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیز
زیباودلنشین قلم زدید