يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر پیمان صادقی (پیمان)
آخرین اشعار ناب پیمان صادقی (پیمان)
|
هم زمزمه ی حمدم ، هم گشته مرا همدم
چون معجزه ای آمد از سوی خداوندم
از لحظه ی دیدار و هنگامه ی لبخندش
شاکر ز وجودم من، هر دم که برآرم دم
کندوی عسل دارد، بر لب وَ چه شیرینست
او شهد چو میریزد ، در کام ، چنان قندم
چشم از نگهش دائم، مستور نگه دارم
تا پی نبرد جان و ، دل را به که میبندم
زهر است مرا دوری ، نتوانم و نتوانم
دورش نکنم از خود، حتی تو بگو یک دم
بر کف بنهم جان و تقدیم کنم دل را
من نشکنم این *پیمان* ، تا جان سر آن عهدم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم . لطف دارید🌹🌹🌹🌹💐 | |
|
درود ممنونم. محبت دارید🌹🌹🌹💐 | |
|
درود ممنون . لطف دارید🌹🌹🌹 همچنین شما. 💐💐💐 | |
|
درودد ممنون ، لطف دارید🌹🌹🌹 | |
|
درود ممنون از نظرات زیباتون. 🌹🌹💐💐 | |
|
ممنونم جناب صادقی گل. ممنون از نظرات عالمانه و مفیدتون.💐💐💐🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما . ممنونم. 💐🌹💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباودلنشین