بو گئجه گویلر اوخور یکسر ملکلر دف چالار
کِل چکرلر حوری لر دنیانین اهلی کف چالار
کونلووی مولا آپارمیش هانسی بیرآهو سنون؟
قلبیوه لرزه سالیپ هانسی کامان ابرو سنون؟
بیکران گوی سن آقا دریایه عاشق اولمیسان
گلمیسن انسیّه ی حورایه عاشق اولمیسان
ای گوزللردن گوزل، ای دلبرِ کوثر دو گل
وعده ی وصلین چاتیپ دامادِ پیغمبر دوگل
بوندان آرتیق قلبِ معشوقیوی ناساز ایتمه سن
بو گُلِ باغِ نبوّتدیر کی چوخ ناز ایتمه سن
دریا تک آرام دیر قلبی بو بانونین ولی
کونلونی طوفانه سالمیشسان مُدارا ائت علی
"لیلة القدرِ" باخیشدا یاعلی اجرِ سنون
او "سلامُُ فیهِ حتّی مطلعِ الفجرِ" سنون
بو ازلدن پرده ده، آیینه داری اولگینان
خُلقی خوش بیر باوفا ایستکلی یاری اولگینان
قدِّ رعنایِ علی باخدیقجا زهرا گورملی
وای نه زیبادیر چاتا دریایه دریا گورملی
۱۴۴//۱۴۰۳/۰۳/۱۸
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
امشب آسمان می خواند و قدسیان دف می زنند
حوریان کِل می کشند و خاکیان کف می زنند
مولای من کدام آهو دلت را برده است؟
کدام کمان ابرو به دلت لرزه انداخته است؟
آسمانِ بی کران هستی آقا عاشق دریا شده ای
آمدی عاشقِ انسیّه ی حورا شده ای
ای زیبای زویبا رویان ای دلبرِ کوثر بلند شو بیا
وعده ی وصلت رسیده دامادِ پیغمبر بلند شو بیا
بیشتر از این دلِ معشوقه ات را منتظر نگذار
او گلِ باغِ نبوت است زیاد برایش ناز نکن
مثلِ دریا دلِ این بانو آرام است ولی
دلش را به طوفان انداخته ای علی جان مدارا کن
لیلة القدر نگاهش یاعلی اجرش مالِ تو باشد
او "سلام فیه حتی مطلع الفجرش هم مال تو باشد
او از ازل در پرده است علی جان آیینه دارش باش
وبرایش یک یارِ باوفا و خوش اخلاق و مهربان باش
قدِّ رعنای علی از چشم زهرا چه دیدنی است
وای. رسیدن دریا به دریا چه زیباتر ودیدنی است
عرفانی و جذاب
برقرار باشید