پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
عید است ودلم قبلا تنگ توبوده است
درخلوتگه راز یاد رخ زیبای توبوده است
درباورم یک لحظه دیدارپنجره فولادتوبوده است
اکنون نزدیک اذان واقعا پابوس حرم امن توبوده است
دوستان عیدبرشما عاشقان مبارک باد
انشاالله کنار صریح مطهر امام خوبی ها امام رضا(ع) به یادتان هستم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودوسپاس حاجت راباشین انشاالله | |
|
درود سپاس همواره شادومسرورباشید | |
|
سلام و درودجناب فاضلی بزرگوار درپناه حق سلامت و پیروزباشید حاجت رواباشین انشاالله | |
|
درودوسپاس نگاه پرمهرامام رضا شامل حالتان
| |
|
درودوسپاس دوست عزیز تشکر شادومسرورباشیدمهربان | |
|
درودوسپاس بیکران استادگرامی درپناه حق | |
|
درود جناب رضایی تشکربابت لطف تان انشاالله به همچنین شما درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
التماس دعا دارم