سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
|||||||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
بنظرم اگر در زمینه شعر نیمایی مطالعه کنید براتون بد نباشه آقای درگاهی..انقد نگید حسی شعر میگم..
حیفععععع به خدا.. در وهله اول شاید همه ما حسی بنویسیم و تا حدودی زیبا و خوب باشع اما وقتی در چهارچوب قرار میگیرند زیباییهای خاص خودشونرو دارند که گاهی مثل الماس میدرخشن.
وقتی خارج از گود وزن و قافیه هستیم فک میکنیم قافیه و وزن حصار ایجاد میکنند و پر از محدودیت هستند.. اما داخل گود داستان چیز دیگهایه و خبری از حصار نیست.. و خیلی شیک میبینیم که وارد یه بازی سرگرمکننده شدیم که همین بازی باعث شده نوشتهها تغییر چشمگیری داشته باشند..
درود بر شما
در کل زیباست
برقرار باشید