دولت صبح دگر نزدیک است
عمر خود را تو مده بیهوده
چونکه هنگام نظر نزدیک است
ناجی دلشدگان می آید
عاشقی گفته خبر نزدیک است
دل بروبید به ایمان و دعا
چونکه پایان سفر نزدیک است
بوی عطرش به هوا پیچیده
طالع شمس و قمر نزدیک است
(شب فروزا) به دلت افتاده
دولت صبح دگر نزدیک است
------------------------------
تقدیم به ساحت مقدس امام عصر (ع)
شب افروز 3-3-92
-----------------------------
من شرابی خوردم از جام علی
تا دهم بر جمله پیغام علی
بر در عرش خدا بنوشته اند
بعد نام احمد از نام علی
هرکسی اسلام خود آورده است
حق بود تنها به اسلام علی
کور باشد آنکه نورش را ندید
تا که می باشد به دشنام علی
در حریم کعبه دیدم داده شد
آیه ای بر حکم احرام علی
(شب فروزا ) خوش به حالت بوده است
چون گرفتی بوسه از کام علی
---------------------
شب افروز 31/2/91
---------------------------
هرجا که دلم گناه می کرد
دیدم که خدا نگاه می کرد
افسوس دلم خدا نمی دید
افسوس که اشتباه می کرد
-----------------------
شب افروز 5/3/92