جمعه ۲ آذر
دیدار آلاکلنگی شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۵۷ شماره ثبت ۱۲۶۵۸۱
بازدید : ۲۲۲ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
تب میره بالا
خدا میاد پایین!
در سکوتی سیال
میشینه رو به روم
نگام میکنه
نگاش میکنم
لبخند میزنه
اخم میکنم
اخم میکنه
لبخند میزنم
یه نگاه به من
یه نگاه به دفتر
شروع میکنه به خط زدن
هی خط میزنه
لبخند میزنه
لبخند میزنم
تب میاد پایین
خدا میره بالا.
مینافتحی(آفاق)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپا س بانو کوهواره جان
نظر لطف شماست برقرار باشید عزیزبانو
💌💌💌💌💌 | |
|
درود زیبا سروده اید ⚘⚘⚘⚘⚘ ⚘⚘⚘ ⚘⚘ ⚘ | |
|
درودا بانو عجم عزیزم
سپاسگزار حضورتانم
مهرتان پاینده
❤❤❤🌷 | |
|
درود زیبا سروده اید ⚘⚘⚘⚘⚘ ⚘⚘⚘ ⚘⚘ ⚘ | |
|
درودها بر جناب سیدهادی بزرگمنش
سپاس از مهر حضورتان
جانتان مانا
🌾🌾🌾🌾🌾 | |
|
درودتان جناب خوشرو گرانقدر
سپاسمندتانم
برقرار شادمانی باشید
🌸☘️🌸☘️🌸☘️🌸 | |
|
درود درود درود جناب ستاد استکی والامقام
سپاسگزار الطاف حضرتعالی هستم
بهترین هدایای هستی تقدیم وجود پر مهرتان
برقرار باشید استاد
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷 | |
|
درودها نثار وجود ارزشمندتان
جناب استاد انصاری ارجمند حضورتان افتخاری زیباست
مانا باشید
🪷☘️🪷☘️🪷☘️🪷 | |
|
درود و سپاس جناب اکرمی ارجمند
سپاسگزار حضورتانم
برمدار شادمانی باشید
🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻 | |
|
درود بر شما جناب مهدی پور گرامی
سپاسمند حضور نابتان هستم
جانتان پاینده
💐💐💐 | |
|
درودها جناب استاد نظری بزرگمنش
سپاسگزار مهر حضورتانم
زیباروزگار باشید
🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 | |
|
درودا جناب عبدلی گرامی
سپاسگزارتانم
پاینده باشید
💐💐💐 | |
|
درودها بانو آهنگران عز یزدل
سپاسگزار حضور و مهرتانم
عالی روزگار باشید انشاالله
🥰🌾🌷 | |
|
درودها استاد ابراهیمی بزرگوار
سپاس از حضور ارزشمندتان
روند زندگیتان عالی
🌺🍀🌺🍀🌺🍀 | |
|
درود بر شما رویا جان عزیز
سپاسگزار وجودتانم
برقرار خوشکامی باشید
💐☘️💐☘️💐 | |
|
درودتان جناب صدقی ارجمند
سپاسگزارتانم
زببایی زندگی از آنتان
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 | |
|
سلام و سپاس جناب نجفی گرامی
زیبا حضور شماست سپاسگزارم
عالی روزگار باشید
🌼🌼🌼 | |
|
عرض ادب و احترام استاد فخوری گرانقدر
افتخاری ست حضور حضرتعالی سپاسمندتانم
برمدار آرامش و مهر باشید
💐🍃💐🍃💐🍃
| |
|
درود بر بانو کاسیانی عزیزم
سپاسگزار مهرتانم
شادی ایام ب کامتان
🥰❤🌷
| |
|
درودا بانو صدری جان مهر حضورتان را سپاس پاینده باشید عزیز | |
|
درود و سپاس جناب زمانی گرامی
🌷🍀🌷🍀🌷🍀🌷 | |
|
درود بر شما جناب مالمیر گرانقدر
مهر حضورتان را سپاسمندم
از شرحی ک بر شعرم نوشتید کمال امتنان را دارم عزیز
برمدار آرامش و سلامت باشید
🌼🍀🌼🍀🌼🍀🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تب و خدا چقدر زیبا
سلام نازنین بانو الهی سلامت باشید و
در شادی و عشق به تماشای خدا بنشینید