بنام خدا
نی نواسیندان اِئشیت جانا خبر
عشق هواسیندان دِئیوم بیر مختصر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
نازلی دوزلی یار الیندن الامان
مهربان دلدار الیندن دوت دایان
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشق سوداسینده گوردیم بیر گُؤزل
دورماديم چوخ تِئز سُوُشدیم اَل بَهل
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
چوخلی سُؤزلر عشق معناسیندا وار
شین و شیون مهر دریاسیندا وار
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عارف و عاقل اولا یوخ طاقتی
چوخ چتین لیک عشق احساسیندا وار
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشق جانا بسله یوب نیرو منه
معرفتدن بیر آ چوبدور روزنه
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشقدور مجنونه اوردورموش تپیک
عشقدور فرهاده قازدورموش گَئدیک
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشقدور موسایه یاردیرمیش دَنیز
عشقدور صَنعانه یایدیرمیش دُووز
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشقیله عیسی دیریلدیر مُرده نی
قدرتِ حقدن آلیبدیر جلوه نی
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشقیله آصف دِئییب بیر کلمه نی
تختِ بلقیسی گَئتیرمیش لحظه نی
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشقیله مولا بُؤلیبدیر عنتری
عشقیله سیندیردی بابِ خیبری
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشقيله معراجه گِئتمیشدیر رسول
عشقیله ایجاد اولوب نورِ بتول
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
عشق نوری عالمه تابنده دیر
عشق حقدن بیر ودیعه زنده دیر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
(ترجمه فارسی)
از نوای نی تو بشنو این خبر
از هوای عشق گویم مختصر
❤
الامان از دستِ یارِ بانمک
گیر دستِ مهربان یار ای کلک
❤
در حریمِ عشق افتادم گُذر
لحظه ی چرخید چشمم یک نظر
❤
خیلی حرف در معنی عشق خُفته است
شادی و غم در دلِ مهر تفته است
❤
عارف و عاقل ندارد طاقتی
لاجرم دردامِ عشق افتاده است
❤
عشق جانم داده نیرویی به من
باز کرد ازمعرفت دربی رومن
❤
عشق بود مجنون را خورداند کتک
عشق بود فرهاد را جنباند کلنگ
❤
عشق دریارا به موسی کرد دونیم
عشق صنعان را به چوپانی مقیم
❤
وقتی عیسی مردگانرا زنده کرد
قدرت عشق آمد اورا جلوه کرد
❤
عشق وار آصف بگفتا کلمه ای
تخت بلقیس و بیاورد لحظه ای
❤
باضریبِ عشق علی کُشت عنتر و
عشق آمد کَند درب خیبرو
❤
باندای عشق بالا رفت رسول
عشق بود ایجاد کرد نورِ بتول
❤
نورِ عشق بر ما سوا تابنده است
عشق از حق یک ودیعه زنده است
❤
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف حضرت عشق