شنبه ۳ آذر
یلدا شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۱۲۶۱۷۶
بازدید : ۱۱۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
یلدا دوباره آمد تا شاد شاد باشی
غم را زبون نمایی آزاد ورادباشی
در یک دست انار و یک دست فال حافظ
رقصان میان جمع ودوراز کسادباشی
باهندوانه باید از بد گذر نمایی
از سرما نلرزی چونان عماد باشی
بر دوستان بپیچی از امرشان نپیچی
در فرزی وزرنگی مانند بادباشی
باید تا نترسی با دیو و دد بجنگی
در موقع نوشتن چونان مداد باشی
خواهی اگر که روزی برعشق نائل آیی
پنهان نما توایده تابر مراد باشی
الیاس می رسی تو برآرزوی خویشت
حافظ هم چنین گفت باید که شاد باشی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد ارجمند ازلطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام جناب کریمی از مهر حضورتان ممنونم | |
|
سلام جناب بهلول شما هم همین طور | |
|
درود بر شما جناب فتحی شاد وسلامت باشید | |
|
درود برشما مهربانو عباسی از مهر حضورتان ممنونم شاد و سلامت باشید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیباست