جمعه ۲ آذر
تیغ اغیار شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۱۲۶۰۷۶
بازدید : ۱۲۵ | نظرات : ۲۴
|
|
دور شو از بند پلیدی
رهسپار ایمان شو
از دیار نا اهلان بگذر
رو به سوی باده مهتاب کن
از گزند تیغ اغیار گذر
ساغری در دست گیر
جرعه ی نوش کن مست شو
از اهل عاقلان
تا میتوانی دور شو
این دیار پر ز نقاب داران بی سوار است
یا نقابت را بزن
یا که فورا دور شو
کر شو،کور شو،زبانت را بگیر
در این آبادی کسی غمخوار نیست
در بیابان پر ز خار و خاشاک
در پی آب روان و خیمه نور نباش
از خدنگ سالخورده
نیزه ای بر پا کن
در کمان مهر بگذار
به سوی سایه سنگین هجرت
پرتاب کن
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی بزرگوار
عرض ادب و احترام دارم
سپاسمند توجه و نگاه پر مهر شما هستم
زیبا نگاهید💐💐 | |
|
سپاسمندم استاد گرانقدر
💐💐💐 | |
|
درود و عرض ادب و احترام
سپاسگزار نگاه پر مهرتان هستم
مستدام باشید
💐💐 | |
|
درود بانوی گرانقدر
زیبا نگاهید مستدام باشید
💐💐❤️❤️ | |
|
دورد استاد ارجمند
زنده باشید به مهر
💐💐 | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدر
سپاسمند نگاه و توجه شما هستم
مستدام باشید | |
|
دورد بزرگوار مستدام باشید
🙏🏼🙏🏼 | |
|
درود استاد ارجمند
درود بر شما
زیبا نگاهیدد 💐💐 | |
|
درود استاد بزرگوار
سپاسگزار نگاه پر مهرتان هستم
مستدام باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام نازنین بانو
حالات رواییِ این شعر قشنگ
شبیه بازیِ خانم سوسن تسلیمی در سریال سربداران هست.
زیباست زنده باشید