سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      من در این شهر

      شعری از

      آروین محمدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۱۲۵۰۷۳
        بازدید : ۶۰۸۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آروین محمدی

      صدای ارسالی شاعر:
      اسم من "عشق" است
      خوش‌نام‌ترین شهروند این شهر منم! 
       
      بهترین آن من آنگاه است
      آن دو را در آغوش هم ببینم
      آن دو را در دستان هم ببینم
       
      بدترین آنم هم آنگاه است‌
      یکی را بدون همدم و همقدم 
      یکی را منزوی و معتزل
      تنها و تنهاتر 
       
      هم اکنون 
      من خاستگاه مهربانی‌ام
      در شکل لاله سرخ
      زیباترین قلب هارا می سازم
      بهترین گفتارها را می بافم
       
      من در این شهر 
      نماینده اول دلدادگانم
      سرگردان در خیابان دوستی‌ام
      من بر روی صندلی در پارک نشسته‌ام
      و تصور ها می سازم!
      شعرها می‌گویم... 
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳
      اجتماعی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۳۸
      سلام و درود بر شما ادیب گرامی خندانک خندانک
      مانا و نویسا باشید به مهر خندانک خندانک
      جواد مهدی پور
      پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۳۱
      درود بر شما جناب محمدی عزیز

      ناب سرودید

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵
      درودبر قلم و اندیشه نیکویتان
      پایداروبرقرار باشید
      درودبرشما
      خندانک خندانک خندانک
      ایمانه عباسیان پور تخلص به ااآیدا
      جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۱۲
      عالی.موفق باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0