پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
در من
یک قاتل سریالی نهفته است
لطفا شبها پرسه نزنید
|
|
نقدها و نظرات
|
در هر صورت این مدیران برتر و این رتبه های برتر همه با نام خوشرو هستند . گفتم خدمت شما عرض شود . با تشکر . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا قلم زدید
برقرار باشید .