سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    سوال بی جواب

    شعری از

    ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

    از دفتر دیوان غزلیات ایمان (مجموعه غزلیات ، قصائد و ترکیب بندها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۲۴۵۳۴
      بازدید : ۱۳۷   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

    منم دریچه ی ذهنی شلوغ و خالی تر
    منم نمونه ی اندیشه ای سوالی تر
    .
    منم که می کشم امشب نهیب لاهوتی
    به کدخدای بزرگ دهی خیالی تر
    .
    در اعتراض و جسارت زدم به مصدر عرش
    شبی ز جمله جهان مست و لا ابالی تر
    .
    به داد و ولوله گفتم که هست صاحب این ؟
    شکوه گنبد و این عرصه ی جلالی تر
    .
    زمانه عرصه ی جنگ است و زندگانی سخت
    و سیم های بشر کرده اتصالی تر
    .
    دگر بس است نشستن به روی عرش برین
    نگاه کردن و خندیدن انفعالی تر
    .
    بلند شو بنما چهره ای که ما شده ایم
    شکسته از ثمر خلقتی سفالی تر
    .
    جهان به سیر زوال است اگر ادامه دهی
    شود همیشه زمستان مان زغالی تر
    .
    منم زبان بلند هزاره های بشر
    که خو گرفته به ظلم و زبان لالی تر
    .
    مرا ز آتش و هنگامه ات مترسان که
    بسا جهنم از این روزگار عالی تر
    .
    اگرچه خلق زیاد و تو را ملالی نیست
    که نسل ما برود زود و انتقالی تر
    .
    کجا روم ز که پرسم جواب مسئله را
    که آنچه می شنوم بوده ماست مالی تر
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0