سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 3 آذر 1403
    22 جمادى الأولى 1446
      Saturday 23 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        شنبه ۳ آذر

        ترانه ی مشترک عبور

        شعری از

        آراس مقامی

        از دفتر تـــــــرانه های آراس نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳ شماره ثبت ۱۲۴۴۳
          بازدید : ۶۹۹   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آراس مقامی

        ترانه ی مشترک من و دوست ترانه سرایم اقای  هادی صمد پور
         
        عبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور
        میخام چشای خسته مو / رو سینه ی ابر بذارم
        تا وقتی که دورم ازت / راحت و آروم ببارم
        نمیدونی که این روزا / سره خودم چی میارم
        روزی هزار بار می میرم  /یه لحظه آروم ندارم

        ....
        عمرتو پام تلف نکن / خوب میدونی مسافرم
        با اشکات ازارم نده / عزیز من بذار برم
        بذار برم که اینروزا / بدجوری از چش افتادم
        یه کاری کردی آخرش / تن به جدایی مون دادم
        ....
        اگه که من حرفی زدم / به خاطر خودمو توس
        می بینی  اختلافی هس / باید اونو دوتایی شس(شست)
        اینجوری  از رفتن نگو / باید بمونی تو پیشم
        تو رو خدا یه درصدم / فک کن که من چی میکشم
        ....
        دارم می سوزم از کارات / شبیه برج آتیشم
        هیزم رو آتیشم نریز / اینقد نگو بمون پیشم
        بخاطر خودمو توس / میخام که تنهات بذارم
        نمونده دیگه راهی که / بخام جلو پات بذارم
        ....
        نگاتو از چشام نگیر /بغضمو هق هق میکنم
        به جون تو قسم گلم / اگه بری دق میکنم
        خونه ی عاشقی مونو / رو سرمون خراب نکن
        میدونم دلخوری ازم / عشقمونو جواب نکن
        ....
        اینقد حباب غصه رو / دور چشام حلقه نکن
        می مونم پیشت عزیزم / بسه دیگه  گریه نکن
        خوب میدونی دوستت دارم / محاله از پیشت برم
        صورت نازنینتو / بذار رو صورت ترم
        .... 
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        7